kinobox.in.ua - FAQ - наші відповіді, на Ваші запитання!
FAQ
наші відповіді, на Ваші питання!
Як часто можна грати в гру?
Через кожні 4(ЧОТИРИ) години, після попередньої гри!
Скільки балів нараховується за кожний відгаданий кадр з фільму?
За кожний вірно відгаданий кадр нараховується 1(один) бал !
Скільки часу надається для відгадування кожного кадру?
15 секунд!
Чому в мене неактивні підказки під час гри?
Підказки активні у випадку, якщо до початку гри у Вас на рахунку є певна к-ть балів:
15 балів --> активна підказка 50/50
20 балів --> додатковий кадр (+1 кадр з фільму)
35 балів --> пропустити (Вам демонструється правильна відповідь і зараховується, як вірна)
УВАГА!!! Кожну підказку можна використати лише один раз під час гри.
Під час гри з’явилося повідомлення "Ви порушили правила гри. Бали за дану гру анульовані", що робити?
Чекати наступної гри! Під час гри ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ змінювати активне вікно браузера, будь-який незрозумілий рух розцінюється системою, як намагання "змахлювати". Граємо чесно;)
Під час гри, таймер відліку завжди стартує з однієї позначки(не обнуляється), що робити?
Видаліть кеш браузера, або оновіть сторінку за допомогою комбінації клавіш Ctrl+R
Чому в мене не відображають категорії?
Категорії відображаються згідно з вказаного Вами міста в профілі!
Чому на різній категорії різна вартість відкриття "Інформації по категорії", "Вартість комірки"?
Тому, що стоїть саме така вартість, а не інша, з цим просто потрібно змиритися;)
Навіщо верифікація акаунту?
Верифікація акаунту необхідна для підтвердження Вами достовірності особистих даних, котрі вказані в профілі, та отримання виграного призу. В результаті верифікації та пожертви через систему LiqPay Ви підтверждуєте достовірність вказаних Вами даних та бажання сприяти розвитку проекту!
Навіщо підтверджувати номер мобільного телефону?(при умові виграшу призу)
Підтвердження номеру мобільного - реальний зв’язок з Вами та зменшення мультиакаунства.
Термін дії верифікації
Термін дії верифікації - 2 призи або 6 місяців з моменту активації, якщо загальна кількість виграних призів менше 2шт.
Термін дії верифікації - 1 приз, якщо загальна кількість виграних призів більше 2шт.
Навіщо вірні особисті дані та адреса проживання?
Виграні Вами призи(сувеніри) будуть надсилатися Вам НоваПоштою, тому вірно вказані дані в профілі - це гарантія отримання Вашого призу! Квитки також будуть надаватися в касі кінотеатру за умови пред’явлення документу, що підтверджує Вашу особу!
Як скинути верифікацію або змінити особисті дані в профілі, якщо профіль верифіковано?
В профілі біля Вашого ніку є зображення "зірочки" зеленого кольору. Натиснувши на неї Ви скидаєте вериіфкацію і зможете редагувати свій профіль, але при цьому Вам необхідно буде пройти повторну верифікацію після редагування особистих даних в профілі!
Як я зможу отримати свій виграш?
Після успішної верифікації, протягом декількох годин, або ж днів, з Вами зв’яжеться адміністратор! Тому просто наберіться терпіння!
Приз «Квиток у кіно» - це на ОДНУ особу?
Так! «Квиток у кіно» - квиток у кіно, на конкретний фільм(без можливості заміни на інший) на ОДНУ особу.
Я не маю змоги використати приз, замініть його?
Призи не змінюються і не заміняються, в що грати - це Ваш вибір! Ви виграли, але не можете використати виграний приз(квиток) - це означає, що він просто анулюється, при цьому верифікація не повертається!
Мій приз анульовано! Я злий!
Видихни і змирися з цим. Адміністрація ресурсу, так само, як і кінотеатр, в праві анулювати виграш. Причина - накрутка балів, мультиакаунство, обхід правил гри. Грай чесно!
Зі мною так і не зв’язався представник кінотеатру, що робити?
Відправте «Повторну заявку про виграш» у відповідному розділі профіля, вкладка «Призи». Якщо після повторних сповіщень Ви не отримали даних, як отримати приз, пишіть нам на офіційну скриньку, ми повернемо Вам бали та верифікацію!
Кожний подарунок, ОБОВ’ЯЗКОВО, знайде свого власника!

Якщо у Вас виникли питання чи побажання, пишіть нам на
info@kinobox.in.ua