11
АВГ
2016

Sony втратить $70 млн через «Мисливців на привидів»

Передбачається, що студія зазнає збитків через ремейк, тому про сиквел більше мова не йде.

Перезапуск франшизи «Мисливці на привидів» так і не зумів добре показати себе в прокаті. Фільм, знятий за 144 млн доларів, заробив в світовому прокаті 180 млн. Не можна сказати, що це повний провал, але це далеко не успіх, на який сподівалася Sony, сміливо заявляючи в середині липня про запуск в розробку продовження.

 
Кадр з фільму «Мисливці на привидів»

Картина ще поповнить свою касу, стартувавши у Франції, Японії та Мексиці, проте самі пристойні закордонні збори міг би принести Китай. На жаль, фільм Пола Фіга був заборонений там до прокату комітетом по цензурі.

Аналітики пророкують картині максимум 225 млн в світі, але, щоб відбити свій виробничий бюджет, «Мисливцям» потрібно зібрати хоча б 300 млн.

Глава Sony Том Ротман покладав великі надії на нову франшизу, але зараз студія буде змушена приготуватися до збитків, які складуть приблизно 70 млн доларів.

 
Кадр з фільму «Мисливці на привидів»

Франшиза виживе, тільки змінить ігрове кіно на анімаційний серіал. На початок 2018 року заплановано вихід серіалу Ghostbusters: Ecto Force, а в 2019-му в кінотеатрах може з'явитися повнометражний мультфільм про мисливців. Обидва проекти курирує Айвен Рейтман, режисер оригінальної дилогії.

Відомо, що Мелісса МакКарті, Крістен Віг, Кейт МакКіннон і Леслі Джонс підписані на два потенційних продовження, але на сьогоднішній день «Мисливці на привидів» навряд чи отримають сиквел.

Втім, Sony не особливо переймається. Мерчендайз «Мисливців» добре розкуповувався, в Музеї мадам Тюссо користувалася популярністю тематична виставка, а в Дубаї в жовтні 2016-го відкриється парк атракціонів «Мисливці на привидів», який забезпечить студію додатковими коштами.

 
Кадр з фільму «Мисливці на привидів»

Анонімний представник студії вважає, що сума втрат розрахована абсолютно невірно. Слід враховувати прибуток від самих різних супутніх товарів, а також не забувати про продакт-плейсмент (коли компанії платять за появу товарів їх марки в кадрі) і різноманітних партнерських програмах.
 
 
Джерело: kinopoisk.ru
Переклад: kinobox.in.ua
#####