Режисер військової драми «Дюнкерк» Крістофер Нолан не тільки відобразив жахи війни на камеру IMAX, а й змінив підхід до структури фільму.
«Дюнкерк»
В інтерв'ю журналу Premiere Нолан, якого часто критикували за те, що його герої говорять експозиціями (пояснюють те, що відбувається), повідомив, що діалоги в «Дюнкерку» істотно скорочені. Фільм по суті ,буде історією виживання героїв, тому зайвим словам там не місце.
Події у фільмі розвиваються на березі (лінія героя Гаррі Стайлса), в морs (лінії Марка Райленса і Кілліан Мерфі) і в небі (Том Харді). «Розповідь ведеться з трьох точок зору, - каже Нолан. - Повітря (літаки), земля (берег) і море (евакуація). Для солдатів, втягнутих в конфлікт, події розвиваються в різних часових рамках. На землі деякі вже тиждень як застрягли на березі. У морs події тривають максимум один день. І якщо ви летите в Дюнкерк, то пального у вас на годину. Щоб змішати всі ці історичні події, потрібно змішати темпоральні пласти. Звідси і складна структура. Хоча сама по собі історія дуже проста».
Кадр з фільму «Дюнкерк»
Всі ці складності необхідні режисерові, щоб максимально автентично відобразити важливий етап Другої світової війни. «Якби евакуація не була успішною, Великобританії довелося б капітулювати. І світ би пізнав зовсім іншу реальність: німці неодмінно вибороли би Європу, а американці не повернулися б на війну», - вважає Крістофер Нолан.
Вдала евакуація військ Великобританії і союзників в Дюнкерку, за словами постановника, дозволила Черчиллю говорити про моральну перемогу, що, в свою чергу, підняло дух як солдат, так і цивільного населення. «На людському рівні це колосальна перемога», - каже режисер.
Обкладинка журналу Premiere з інтерв'ю Нолана виглядає так:
«Дюнкерк» вийде в український прокат 20 липня.
Premiere
#####