05
АВГ
2014

miniFAQ

miniFAQ
Або ж наші відповіді, на Ваші питання;)
  • Як часто можна грати в гру?
Один раз в добу, тобто кожного календарного дня!
  • Скільки балів нараховується за кожний відгаданий кадр з фільму?
За кожний вірно відгаданий кадр нараховується 1(один) бал !
  • Скільки часу дається на відгадання кожного кадру?
15 секунд!
  • Чому в мене неактивні підказки під час гри?
Підказки активні у випадку, якщо до початку гри у Вас на рахунку є певна к-ть балів:
25 балів --> активна підказка 50/50
30 балів --> додатковий кадр (+1 кадр з фільму)
250 балів --> пропустити (Вам демонструється правильна відповідь і зараховується, як вірна)
УВАГА!!! Кожну підказку можна використати лише один раз на гру.
  • Під час гри з’явилося повідомлення "Ви порушили правила гри. Бали за дану гру анульовані", що робити?
Чекати наступного дня! Під час гри ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ змінювати активне вікно браузера, будь-який незрозумілий рух розцінюється системою, як намагання "змахлювати". Граємо чесно;)
  • Чому в мене не відображають категорії, як в мого знайомого?
Категорії відображаються згідно з вказаного Вами міста в профілі!
  • Сенс тратити бали та відкривати "Інформацію по категорії"?
Відкривши інформацію по категорії Ви бачите назви всіх подарунків на полі, їх загальну к-ть, зображення, та можливість їх виграти на ігровому полі.
  • Чому на різній категорії різна вартість відкриття "Інформації по категорії", "Вартість комірки"?
Тому, що стоїть саме така вартість, а не інша, з цим просто потрібно змиритися;)
  • Навіщо верифікація акаунту?
Верифікація акаунту необхідна для підтвердження Вами достовірності особистих даних, котрі вказані в профілі. В результаті верифікації та пожертви через систему LiqPay Ви підтверждуєте достовірність вказаних Вами даних та бажання сприяти розвитку проекту!
УВАГА!!! Верифікація відбувається лише один раз, і Ви надалі просто отримуєте всі виграні Вами призи.
  • Навіщо вірні особисті дані та адреса проживання?
Виграні Вами призи(сувеніри) будуть надсилатися Вам НоваПоштою, тому вірно вказані дані в профілі - це гарантія отримання Вашого призу! Квитки також будуть надаватися в касі кінотеатру за умови пред’явлення документу, що підтверджує Вашу особу!
  • Як скинути верифікацію або змінити особисті дані в профілі, якщо профіль верифіковано?
Для цього необхідно зайти в профіль і біля Вашого ніку буде "зірочка" зеленого кольору. Натиснувши на неї Ви скидаєте вериіфкацію і зможете редагувати свій профіль
  • Як я зможу отримати свій виграш?
Після успішної верифікації, протягом декількох годин, або ж днів, з Вами зв’яжеться адміністратор! Тому просто наберіться терпіння!
Якщо у Вас виникли питання чи побажання, пишіть нам на info@kinobox.in.ua


Кожний подарунок, ОБОВ’ЯЗКОВО знайде свого власника!