07
ЯНВ
2015

Warner Bros. більше всіх витрачає на рекламу

Warner Bros. стала рекордсменом за витратами на телерекламу
 
Кіностудія Warner Bros. стала рекордсменом за витратами на телевізійну рекламу своїх кінопроектів в 2014 році. Як стверджує видання Variety, в першій десятці рейтингу вартості реклами опинилися відразу кілька фільмів студії.

Так, на телевізійне просування картини «Ґодзілла» Warner Bros. витратила 61,8 мільйона доларів. Реклама фантастичного фільму «На межі майбутнього» обійшлася студії в 55 мільйонів доларів. А третє місце зайняв «300 спартанців: Розквіт імперії» з витратами на телерекламу в розмірі 47,9 мільйона доларів.

 
«300 спартанців: Розквіт імперії»
 
Решта місць в першій десятці розподілилися наступним чином:
4. «Лего. Фільм» (Warner Bros. 46,7 мільйона доларів)
5. «Люди Ікс: Дні минулого майбутнього» (Marvel 44,9 мільйона доларів)
6. «Зимова фантазія» (Warner Bros. 42,8 мільйона доларів)
7. «Сусіди» (Universal 40,6 мільйона доларів)
8. «Ной» (Paramount 38,8 мільйона доларів)
9. «Мисливці за скарбами» (Sony Pictures 38,2 мільйона доларів)
10. «Суддя» (Warner Bros. 37,6 мільйона доларів)

Варто відмітити, що фільм «Ґодзілла» був цілком успішним у прокаті. При виробничому бюджеті в 160 мільйонів доларів його фінальні світові касові збори перевищили 520 мільйонів доларів.

 
Джерело: kinonews.ru
Переклад: kinobox.in.ua
#####